Ruhácska garbóból/Girl dress from pullover


- Tudod, mennyi ez? Legalább 52!
Ez a mondat még tavaly hangzott el férjem szájából, amikor épp ki tudja hányadszor pakoltam/tunk ki és be azokból a többször említett dobozokból, melyekben gyűjtöm az átalakításra, újrahasznosításra szánt ruhadarabokat. Erről nekem az jutott eszembe, milyen remek sorozatot lehetne csinálni 2011-ben a blogon: "Heti újrahasznosítás" vagy valami hasonló címmel. Azt sajnos nem merem vállalni, hogy minden hétre jut egy, de nagyon szeretném apasztani azokat a kupacokat - amik azóta csak nagyobbak lettek, köszönhetően néhány felszedett kilónak és egy torkos molylepkének. 


Ezt a nyári ruhácskát egy kötött, vékony garbóból varrtam, aminek a passzé része az átlagosnál hosszabb volt, ez lett a teteje. A megkötő pántjait legközelebb vékonyabbra varrom, egy kicsit bumfordik lettek. Hogy egy kicsit feldobjam az egyszerű ruhát, piros pöttyös anyagból készíttettem behúzott gombokat, ezek egyúttal eltakarják a pántok felvarrásának vonalát is. 


Így hát egy dologgal kevesebb lett a kupac (bár a garbó ujjait még elraktam, hátha jók lesznek valamire...)
I have many, many, many dresses, skirts and shirts waiting for refashion. This dress was made from a pullover which had a relative wide waistband, it turned into the top of the dress. The stripes are maybe too big, but I love the dotted bottons, they are cute and cover the seam.

Megjegyzések

  1. Nagyon klassz lett, és jól is áll a kis angyalkán. Tényleg puha lehetett a garbó, mert nálunk mindig azon megy a problémázás, hogy minden kötött pulcsi szúrós, ha a bőréhez ér (mondjuk én is ilyen vagyok).De jó, hogy neked legalább eggyel kevesebb a kupac, nálam még csak egyre növekszik.

    VálaszTörlés
  2. Ó,az a pöttyös gomb!Annyira eltaláltad,milyen vidám kis ruhácska lett egy unalmas garbóból.

    VálaszTörlés
  3. Édes ez a ruhácska is. Éljen az újrahasznosítás!:)

    (Azért nekem ez az édes kis frizura is nagyon bejön:D)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon csinos lett! Nem találtam volna ki, hogy ez egy garbó, de nagyon ötletes. A gombok tényleg nagyon oda valók.

    VálaszTörlés
  5. Hát nem mondtam volna meg, hogy újrahasznosított. A lányka tünemény!

    VálaszTörlés
  6. Fantasztikus az ötlet! :)Hetente!Hetente!Hetente!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon köszönöm, örülök, hogy tetszik nektek is! Nálunk szerencsére nem gond a ruha anyaga, de sok minden másban tud Borsószem királykisasszony lenni a lányka :)Készíttettem két pótgombot is, most keresem a megfelelő helyet nekik, remélem, hamarosan azt is meg tudom majd mutatni. Ja, és a frizura teljes egészében az én hibám :o)!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon klassz lett a ruha! Nekem tetszik így a vállpánt, legalább különleges!...és én se mondtam volna meg, hogy újrahasznosított.

    VálaszTörlés
  9. Feltettem a részletet a Sliding doors-ból a másik blogomra:
    http://jatekcsonak.blogspot.com/2011/03/sliding-doors-juditnak-teszem-fel-ezt.html

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése