"...és a hó vastagon kavarog"/Snowfall cowl giveaway

Amikor leesik az első hó, mindig ez a szomorú dal jut eszembe, és van abban valami különösen szép, amikor ez pont egy vasárnapon történik. Tényleg jó barátok, a vasárnap és az első hó úgy illenek össze, mint a hétfő és a műsorszünet a tévében, mint a csütörtök és a krumplis tészta, mint a mozi és a szombat délelőtt.   
A "Hóesés" névre hallgató nyakmelegítőnek először a nevébe szerettem bele, aztán a végtelenül egyszerű, de mutatós mintájába, mely megtalálható a tervező, Margaux oldalán
Nagy örömmel bele is kezdtem, megkötöttem, örültem neki, hiszen azt terveztem, hogy A sál hete első bejegyzése arról szól majd, hogy ezt a pihe-puha darabot kisorsolom kedves kommentelőim között. Mosás után kicsit bőnek bizonyult, sebaj, gondoltam, ezen lehet még segíteni. Nos, a vérfagyasztó részletek mellőzésével íme, így lett a hibámból adódóan Dr. Jekyllből Mr. Hyde: 



Minden javaslatot szívesen fogadok, mihez kezdjek most ezzel az izével. A következő lehetőségek merültek fel: kozáksapka Emma jövőbeli farsangi jelmezéhez - kisebb probléma, hogy már most nem megy a fejére -, ceruzatartó, macskáknak kapargatni való valami, papucs orrán pamutbojt.

Másik fonalból készítettem el végül a 2.0 verziót, nem zavartatva magamat azzal, hogy fekete fonalból készítek egy Hóesés névre hallgató sálat, elvégre az sokkal praktikusabb viselet. 


Nem tudom, esik-e a hó jövő vasárnap, de remélve, hogy mások tetszését is elnyeri e kis nyakmelegítő,  őt  szeretném kisorsolni egy hét múlva azok között, akik ennél a bejegyzésénél hagynak egy kommentet szombat éjfélig. Itt szeretném megragadni az alkalmat, hogy köszönetet mondjak mindazoknak, akik eddig megtiszteltek hozzászólásaikkal. Imádok kommentet kapni, bearanyozza a napjaimat! Ezért kérlek, kommenteljetek, ha nem tetszik  a nyeremény, a nyertes nyugodtan le is bonthatja...



Every winter when the first snow falling softly this sad song is on my mind and there is some mystical feeling in the air if it happens on a Sunday. They are really good friends, the first snowfall and the Sunday fit together as Mondays and the broadcast silence on tv in my childhood, as Thursdays and the pastry with potato (very simple, common food in nursery schools in Hungary), as cinema and the Saturday mornings (that was our favorite time for seeing movies before Emma was born).
This cowl is called "Snowfall" that's why I fell in love at first sight. And the second sight I realized  what a specious, beauty still humble pattern it has (you can find it on the designer, Margaux's blog).
I knit it with pleasure and thought the first post in the Week of the scarfs would be about this cowl because I planned that this cosy and warm neck-wear will my giveaway gift... Right after washing it seemed too loose. Nevermind! - said to myself - We could solve the problem! Well, without specifying the bloody details,  you can see in the first picture how my Dr. Jekyll turn into Mr. Hyde for my own sake.
Every idea will be welcomed how can I use this... scary thing. Please share it if you got any tips. These were suggested till now: cossak-hat for masquerade, pencil holder, tree-stump warmer.
From another yarn I made the version 2.0 after all, don't bother that my "Snowfall" is black... Actually it's more practical, isn't it?
I haven't got a clue will be snowing next Sunday or not but - hoping you will like this tiny, wholehearted scarf - just leave a comment this post below till next Saturday and I will pick randomly a winner next  Sunday.  I love comments, so please, leave comments, they light up my days! And if you don't like my cowl you can pull down it, no problem...

Megjegyzések

  1. Érdekes,hogy Te azt mondod szomorú.Nekem meg mindig jó kedvem lesz tőle.Igaz nekem egy Dés válogatás albumon van rajta ez a szám,s a többi számot is nagyon szeretem róla.Ha ezt hallgatom mindig felvidit.Ilyen csendes délutánokon mint ez a mai is,megnyugtat.Feltölt.
    A kommenteket én is!szeretem.Szereintem ez a lényeg a blogolásban, attól lesz jó ha elkezdesz másokkal beszélgetni,s nem csak úgy az űrbe irod ki a mondadódat.A kommenteken keresztül lehet megismerkedni ilyen kedves ismeretlenekkel mint amilyen Te vagy.
    Mi lenne ha a filcesitett karikát rádolgoznád valami szép egyszerű anyagra.Én el tudnám képzelni mondjuk egy lenvászon kis zsákocska alján.Még himezhetsz rá szép fehér hópelyheket.Nekem tetszene!

    VálaszTörlés
  2. Jó elgépeltem!Bocsi!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem a blogod, úgyhogy hozzád nem nehéz kommentelni. :) Krisznek igaza van, tényleg ettől lesz élő az egész, és sok kedves ismerőst lehet így találni.
    A nyakmelegítő nagyon tetszik, és jól is jönne nagyon. :) A filcesítettből meg estleg lehetne fejpánt/fülvédő egy kis díszítéssel, ha nem sajnálod szétvégni.

    VálaszTörlés
  4. Akkor én most nagyon örülök, mert mióta rádtaláltam (majdnem) mindig hagyok itt kommentet:) Így teljesüljön minden kívánságod!:)
    És remélem, hogy jövő vasárnap még nem fog esni a hó...

    VálaszTörlés
  5. Nekem nagyon tetszik a nemezelt pamutbojtod (is), hasonlót szeretnék készíteni - szántszándékkal, így nem bánom, ha egyszer majd leírod a "technikát"! :-)

    VálaszTörlés
  6. Itt a helyem, mármint, hogy megjegyezzek! Mert ha csak annyira örülsz, mint én, amikor olvasom az írásaid, akkor rendben vagyunk!:)

    Minimalista nemezelt cucc;) és elegáns fekete is nagyon klasszak! (Persze más-más felhasználásra!:)) )

    VálaszTörlés
  7. Én nem bontanám le... Nagyon tetszik! És amikor a képet megláttam a szürke izéről, azt gondoltam, de jó kis gombolyagtartó! Ha "rontasz" hozzá alját is, simán kisorsolhatnád :)
    Tetszik a blogod :)))

    VálaszTörlés
  8. Én csak most találtam ide, és érdeklődve olvasom a bejegyzéseket. Tetszik:-) És a nyakmelegítő is:-)Nóri

    VálaszTörlés
  9. Szívből köszönöm kedves soraitokat, nagy öröm ez nekem!

    VálaszTörlés
  10. Elsőre én is valamiféle tárolónak gondoltam.
    De ne aggódj, legalább tapasztalatot szereztél nemezelésből. :)) Ha esetleg eddig még nem tetted volna.
    Nekem is nagyon tetszik a blogod, és amiket csinálsz!

    VálaszTörlés
  11. Idevetődtem, de nem bántam meg, érdekesen írsz és a nyakmelegítő is tetszik. Szívesen játszanék érte, és dehogy bontanám le, hanem hordanám és örülnék neki évekig :-)
    A filcesedett "sálból" készíts neszeszert. Az egyik nyitott szélét nevezd ki aljának és varrd össze, a tetejébe varrjál cippzárt, , kidiszítheted az oldalát és kész :-)

    VálaszTörlés
  12. Nem a nyeremény miatt kommentelek...szívesen olvasom a bejegyzéseidet (már napok óta várom a következőt:), és az az igazság, hogy engem a vérfagyasztó részletek bizony érdekelnének (én is vmi tárolónak tudnám elképzelni)...Egyébként állítólag jövő héten itt a tél...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése