Áfonyás málnaszörpzselé pisztáciával/Raspberry juice jelley with blueberries and pistachios


A már többször említett versenyre gyerekbarát recepteket vártak. Valamiért azt gondolom, ez a zselé jó választás lehet mondjuk egy gyerekzsúrra, mert a nagymókusok előre el tudják  készíteni, a kismókusok pedig boldogan kanalazhatják a vicces piros kocsonyát. Na jó, vagy éppenséggel kiszedegethetik belőle az áfonyaszemeket...

Hozzávalók:
10 dkg áfonya
1 csomag tortazselé
3 dl kész málnaszörp
fél citrom leve
néhány szem pisztácia
A málnaszörppel összekevertem a tortazseléport és a tasak leírása szerint elkészítettem a zselét, időközben hozzáadva az áfonyaszemeket, néhányat félbevágva. Miután levettem a tűzről, hozzáfacsartam fél citrom levét, poharakba töltöttem és hagytam megdermedni. Tetejére aprított pisztáciát tettem.
Ingredients:
10 dkg blueberries
powdered gelatine
raspberry syrup
pistachios
lemon juice from a half lemon
Dissolve gelatine powder in the raspberry syrup following the pocket instructions. Meanwhile add blueberries, cut half some of them. Add lemon juice, fill cups with the jelley, cool slightly, serve with chopped pistachios.

Megjegyzések